Job 17 van 84


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

  • Beheer van loonadministratie voor zowel interim- als vaste medewerkers
  • Up-to-date houden van tools zoals Epower, payroll, HRSS en ProTime
  • Opstellen van arbeidscontracten en addenda
  • Beheer van personeelsdossiers; incl. verwerking van ziekteattesten, 4/5 aanvragen en arbeidsongevallen
  • Nauwkeurige digitale archivering van personeelsgegevens
  • HR-administratie en opvolging van registraties in ProTime
  • Leidende rol in wervingsproces voor arbeidersprofielen in samenwerking met uitzendpartners
  • Betrokkenheid bij HR-projecten zoals employer branding, onboarding en het organiseren van evenementen voor medewerkers

Jouw profiel

  • Bachelor denk- en werkniveau vereist
  • Bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in loon- en personeelsadministratie
  • Vermogen om zeer discreet en nauwkeurig te werken
  • Zelfstandig werkvaardigheden zijn essentieel
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en basisvaardigheid in het Frans
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een familiale groothandel die verwarmings- en installatiemateriaal leveren aan professionele installateurs. Ook ondersteunen ze hun klanten bij de keuze van de meest energie-efficiënte oplossingen voor water, warmte en lucht. Door hun scherpe focus wisten ze zichzelf de voorbije jaren in omvang te verdubbelen! Dit hebben ze kunnen realiseren dankzij de gemotiveerde werknemers die zijn gebeten om te bouwen aan de toekomst van morgen!


  • 20 wettelijke vakantiedagen en 6 ADV-dagen
  • Flexibele werktijden (glijtijden)
  • Geen weekendwerk vereist
  • Geen thuiswerkmogelijkheden
  • Warm welkom in een familiebedrijf
  • Moderne kantoren in een gloednieuw gebouw
  • Dagelijkse voorziening van verse koffie

Solliciteren

Start People Office Kempen
014 56 01 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht